De beroepschauffeur is vaak de eerste indruk bij de klant en daarmee is een goede communicatieve en sociaal vaardige chauffeur het visitekaartje van het bedrijf

Voor wie?

Chauffeurs die hun communicatieve en sociale vaardigheden willen verbeteren

 

Resultaat

Deze training heeft tot doel om de vaardigheden van de beroepschauffeur in het communiceren en in de omgang met anderen te versterken. Een sociaal en communicatief vaardig chauffeur is bij uitstek een goed visitekaartje voor het bedrijf.

 

Inhoud

  • Communicatie als onderdeel van dienstverlening
  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering
  • Commercieel gedrag
  • Dimensies van cultuur
  • Normen en waarden
  • Omgaan met stresssituaties
  • Klachtafhandeling
  • Ruisvorming
  • Handelen en denken vanuit diverse achtergronden
  • Waarnemen en interpretatie
  • Feedback geven en ontvangen

CBR Code: U14

Nascholingsuren

Deze cursus telt mee voor 7 nascholingsuren